En lätt igenkännbar visuell profil med en rejäl prestandahöjning borgar för en riktig succéhistoria. En given favorit hos alla som måste flyga last till oländiga platser. Nedan några av specarna.
- Stage III-Noise Certification
- Load - 5 tons
(43 % increase from Piston DC-3) - Power - PT6A-67R Turbo Prop Engines from Pratt & Whitney Canada
- Space - 1225 Cubic Feet
(35% increase from Piston DC-3) - Speed - 210 KTAS (24% increase from Piston DC-3)
- Systems - All NEW Fuel, Hydraulic, Electrical and Avionics
4 kommentarer:
Jag ska fixa med Wisconsinresan. Alldeles snart. Lovar.
Ingen brådska. Lycka till med valet, jag håller alla tummar jag inte behöver för att inte ramla ner från saker.
Ja, hur svårt kan det vara att flyga? Egentligen? ;-)
Att flyga är lätt. Landa är knivigare.
Skicka en kommentar