tisdag 19 augusti 2008

Rillemans (in)Sexorgie!

"I was up all night, screwing like mad!"

Igår drabbades jag av en okuvlig lust att försöka befria mitt stackars golv ifrån de högar av prylar jag inte har en vettig plats för. Lösningen var att åka till IKEA. Där inhandlades diverse finurliga förvaringslådor, smarta skoförvaringar och galanta garderober. Allt i påtagligt platta paket.

Att läsa monteringsanvsningar är för folk utan självförtroende. Jag är Rilleman, damn it! Följaktligen tog den andra garderoben 5% av tiden att montera jämfört med sin föregångare, helt naturligt när man tänker på det... Att montera två trälådor tog ungefär en timme, varav 50+ minuter var väntan på att skruvdragarens batteri skulle laddas. Att skruva för hand skulle ha tagit totalt 10 minuter men i detta hushållet håller vi på principerna! Dessutom vore det otacksamt mot grabbarna som drog igång hela Apolloprojektet bara för att vi idag skulle ha tillgång till coola sladdlösa powertools.

I helgen skall jag ge mig på att försöka perforera det hårdaste material människan känner till. Diamant är som sockerkaka jämfört med betongen här i Skäggetorp, men nu har jag tröttnat och vill få upp lite tavlor, hyllor och krafs. 8 mm borr och total brist på empati för mina grannars ringande öron, dimsyn och nedrasade prydnadstallrikar med gråtande barn gör nog susen! Forza! Nästa steg i eskaleringen blir annars att rigga upp en slätborrad 120 mm strv-pjäs och slå hålet med en KE-penetrator...

Ernst Kirchstieger? I'm gonna Isinbayeva his ass! Hähähä!

3 kommentarer:

Sven Wennerström sa...

"This video is no longer available due to a copyright claim by a third party."

Kanske tur att jag inte fick se den?

Rilleman sa...

Bah.. Videon visade Isinbayevas totala dominans när hon hoppade 5.05 i Peking häromsistens. Poetry in motion, liksom.

NLC sa...

var det långt eller högt eller både och?