onsdag 14 oktober 2009

Momentant muttrande

Jag läser ofta i tidningen att gängbrotten ökar i landet. Tror fan det, man ser nästan aldrig någon använda en riktig momentnyckel nu för tiden...

På ett helt annat tema så har mina idoga försök äntligen krönts med framgång; Jag har nu laddat min telefon med en fungerande kopia av den ultimata efterfestfilmen: TopGun! Det krävde en jälva massa mipplande med mjukvara från konstiga håll men till slut föll allt på plats. Party On! "Gleeeen!?"

För övrigt är läget lätt vankelmodigt. Det är kallt utan att att vara vinter och det är mörkt utan att vara natt.

Frigid night, I declare distress in excess,
blanket pulled tight, wish there was a mistress on the mattress.
The mood is dark'n bad, the mind is tired,
the look is barkin' mad; the java's got me wired.

Morning air, gloomy skies,
silent despair, resilience degrades and dies.
I beg for snow, and winters's white,
for in winter's tow, comes back the light!

1 kommentar:

Kent sa...

Asgarv!

Gleeeeen och jag är gärna med. Kan vi ju avluta festen på ett värdigt sätt i vilket dike som helst!