måndag 27 september 2010

En bra dag

Detta måste ha varit den bästa måndagen på länge! Efter att ha lagt två strån i kors redan i fredags fanns det nästan inget uppbackat arbete att ta hand om varför vi kunde ägna oss med liv och lust åt nya och spännande kunder. Nya uppdrag är roligare än gammalt mök och därför går det lätt. Vi hann till och med sitta en stund extra och prata om viktiga saker.

Eftersom vi innerst inne är ganska mjuka och fina killar pratade vi idag om hur "den perfekta doften" är för en kvinna. Största sannolikheten att någonsin få uppleva denna synes mig finnas hos en kvinnlig Spansk lastbilschaufför eftersom kombinationen som tydligen får våra helljus att lysa är doften av "diesel, fitta och apelsinlund". Ska man prata med folket på Chanel eller Wunderbaum?

Jag har inte varit alls flitig med att publicera de bilder jag tagit under året men har nu hittat en nisch där jag tänker fokusera. Fotosidan.se har en bildpool för flygbilder där jag nu lagt upp ett första försök. Det kanske bara blir en bild i taget i fortsättningen men det är en bild mer än ingen bild alls.

Inga kommentarer: