fredag 5 juni 2009

SM i feltolkning

I morse höll jag på att försova mig, hörde aldrig klockan, vaknade 0650 av en känsla att något var annorlunda på ett obra sätt. Nu har jag lyckligtvis jobbet på 1200 meters avstånd varför jag var där i anständig tid ändå.

Innan jag rusade hemifrån noterade jag en rubrik på DN's förstasida; "Kvinnorna sviker S och M". Hmm... Jag erkänner att politik INTE var det första jag tänkte på. Det ÄR svårt att hitta kvinnor som... never mind. Detta aktualiserar bara att man, OM man gillar S/M, ska vara väldigt försiktig med hur man uttrycker detta. För vem vill stå där med sin nya "gimp suit" och stirra på en (troligtvis) lika häpen Fredrik Reinfeldt?

3 kommentarer:

Jonas sa...

Hmm, jag visste inte att du hade hittat mina hemliga bilder...

Björn sa...

Hade det med politik att göra?
Jag gjorde aldrig den kopplingen, men jag minns rubriken.

Tänk vad härligt att vi slipper SD i parlamentet iaf! (Noterade förresten att vissa kommuner Malmö, Landskrona, Hässleholm... ligger på runt 10% SD medan vi i Sverige bara har runt 2% SD.)

Häpp!

Rilleman sa...

SD är för mig minneskort, inget annat.