torsdag 15 april 2010

Väst ät bäst!

Resan gick väl, inga bekymmer med vare sig flygplan eller något av alla de stopp som gjordes i diverse tullkontroller. Efter en lång dag på reande fot var det gott att mötas av Sven på Dulles. Efter lite mat var det dags att lägga det av intryck överfyllda huvudet vågrät och sova en stund. Jag hade då varit igång i över 30 timmar med bara ett par tupplurar.
 
Idag, dag två, vaknade jag utan att riktigt ha en känsla för vad klockan var, men det varma gryningsljuset var en bra indikator på att jag sovit klart. Det snurrar en smula i ett överaktivt inneröra men jag sov utan den klassiska "flygande-mattan-effekten". Har nu hälsat på C, ätit en god och närande frukost och börjat bli mig själv igen. Trevligt land det här. :-)

1 kommentar:

Jonas sa...

Jag gratulerar dig till din perfekta timing! Du lyckades undvika det otäcka askmolnet som nu väller in över Sverige.

Hälsa Sven och Christina.