torsdag 28 maj 2009

Ord, ord, ord


Liksom för att ytterligare bevisa att min hjärna legat i neutralläge idag vill jag dela med mig av de fruktansvärt fåniga vitsar jag kommit på och sedan, diskret för mig själv, gått och fnissat åt:

"-Vilket är det vanligaste materialet i de billigaste (och ganska usla) flyttkartongerna?"
"-Not-so-wellpapp".

"-Vad ska Tone Bekkestad jobba med när hon blir för gammal för att läsa väder?"
"-Skurkärring?"

Åsså en gammal klassiker som jag ALDRIG tröttnar på!

"-How do you diagnose an impotent lizard?"
"-Most likely areptile dysfunction."

3 kommentarer:

Kent sa...

Gah, ta bort honom!

NLC sa...

- Hur gick bockstensturen?
- Inte så bra, jag fick Deore.

Göttelaborg!

Rilleman sa...

Hihihihi.. undrar hur hårt torsk på cykel man måste vara för att förstå det där? :-)