måndag 11 maj 2009

"Got lead in your pencil, boy..?"

Eftersom jag blivit med pekskärm på mobilen, hatar den fåniga tandpetaren som följde med och oftast ändå släpar runt på även en vanlig penna funderade jag på att skaffa en sån där smart kombinationsmodell som har bläckpenna, blyerts och PDA-stylus i ett. Jag sökte på "stylus pens" på en bland ungdomen populär sökmotor. Plötsligt kastade jag ett öga på de alltid lika trista reklamsnuttarna i söklistans utkant... Bland pennor och billliga bläckpatroner fanns detta:

"Få en större penis

Helt naturligt medan du badar
Garanterat resultat"

De flesta män (och naturligtvis även en del förfarna kvinnor) vet redan att viss volumiös tillväxt kan bli resultatet av (varm-) bad. Att någon nu erbjuder tjänsten på internet till personer (nördar?) som söker multifunktionspennor till sina handdatorer (lets face it.. nördar) är ju trevligt. Ett snabbt klick senare är jag på Bathmate Nordics (lovande namn) hemsida och läser om produkten och tillvägagångssättet. Deras reklam är av typen "slå in öppna dörrar", låt mig citera:

"Du kanske inte visste att du kan öka din penisstorlek i ditt eget badrum"
"Massor av män använder just nu utrustningen i sina badkar eller duschar "

dessutom den här pärlan:

"Världens enda penishydroförstorare ! 250% mer vakuum än vanliga luftpumpar!"

Det är ett känt faktum att jag tidigare hårdhudat motsatt mig alla försök att ändra vattenmolekylens storlek, så "hydroförstoring" går bort. Att sen använda uttryck som "mer vakuum" vid jämförelsen mellan luftpumpar är inte heller ett säkert sätt att vinna den här bloggarens sympatier vare sig det gäller vetenskaplig nomenklatur, falliska hårdvaruhack eller ens generell lämplighet att befinna sig på höjder överstigande "Flight Level Noll". För den som vill ha ett gott skratt, eller kanske har massa tid över i badkaret rekommenderas ett besök på bathmate.se. JAG ska hur som helst skaffa mig en större penna.

1 kommentar:

Kent sa...

Ett intressant snedsprång i cyber-rymden. Men som ordstävet säger "En stor kuk är en klen tröst i ett fattigt hem".